Το Portal του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης ΠΟΡΕΙΑ παρέχει στους μαθητές του τις παρακάτω υπηρεσίες:
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ: 3 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Επικριτικός ήταν ο σχολιασμός της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για την εξέταση στο μάθημα της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται:
"Η Επιτροπή επίλυσης των θεμάτων, των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο μάθημα της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, έχει να παρατηρήσει τα παρακάτω:
1. Τα θέματα κάλυπταν σχεδόν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης, ήταν απαιτητικά, για καλά προετοιμασμένους μαθητές, αλλά δεν είχαν την απαιτούμενη διαβάθμιση.
2. Η πλειοψηφία των ερωτημάτων απαιτούσε αυξημένη μαθηματική επεξεργασία σε βάρος της αξιολόγησης των εννοιών της Φυσικής και του συνολικού χρόνου εξέτασης.
3. Τρεις ερωτήσεις (Β2, Δ2, Δ3) ήταν έξω από το πνεύμα διδασκαλίας, το πνεύμα του σχολικού βιβλίου και της αξιολόγησης της Φυσικής.
4. Προεκλήθη σύγχυση στην έναρξη επεξεργασίας των θεμάτων από τους εξεταζόμενους, εξαιτίας διευκρίνησης που δόθηκε για το θέμα Β2 από την επιτροπή, η οποία θα μπορούσε να μην είχε δοθεί, πράγμα που επιβάρυνε την συνολική απόδοση των υποψηφίων".
Στο συνημμένο θα βρείτε τις αλλαγές στον Νέο Λύκειο μετά την τροπολογία της 29/11/2014.
(πηγή συνημμένου: e-employ.gr)
Συνημμένα:
Πρότυπο Νέο Λύκειο.pdf
Τα θαύματα στη χώρα μας συνεχίζονται. Η κεντρική επιτροπή εξετάσεων προφανώς ψάχνει να βρεί νέους και νέες κάτω των 18 για να στελεχώσουν το CERN. Μόνο έτσι μπορούμε να εξηγήσουμε τα σημερινά θέματα. Όσο αφήνουμε το χρόνο να περνάει τόσο πιο βατά τα βρίσκουμε και ίσως να αρχίσουμε να βλέπουμε και το μερίδιο ευθύνης των μαθητών μας μεγαλύτερο.
Περισσότερα...Ωράριο Γραμματείας
Καθημερινά 17:00 - 21:00
(εκτός Σαββάτου & Κυριακής)
28ης Οκτωβρίου 101 | |
67100 Ξάνθη |
25410 63704 | |
6936 532 004 |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |